بهترین شرکت طراحی سایت د رایران با بهترین نمونه کارها
  • نویسنده :
  • 1401-12-12

انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت

در حال حاضر تعداد شرکت های طراحی سایت و توسعه ی وب به سرعت در حال افزایش است. بسیاری از این شرکت ها ادعا می کنند که می توانند بسیاری از خدمات و انتظارات مبتنی بر وب شما را ارائه دهند. اما انتخاب شرکت معتبر در حوزه طراحی سایت و توسعه ی وب کار مشکلی است.

با توجه به پیشرفت دیجیتال و فناوری همچنین رشد شبکه های اجتماعی، بسیاری از کسب و کارهای کوچک و بزرگ به فکر انتقال کسب و کار خود از فضای سنتی و فیزیکی روی وب سایت افتاده اند. بارز ترین تغییر و افزایش درخواست خرید سایت درکشور ما مربوط به دوران کرونا بود. با توجه به شرایط به وجود آمده در آن زمان افراد سعی بر راه اندازی سایت برای کسب و کار خود داشتند. چرا که نیاز مردم از خرید ها و خدمات حضوری به آنلاین و تحت وب تغییر کرده بود.

افزایش شرکت های طراحی سایت مسئله ی نگران کننده ای نیست اما سوالی که پیش می آید این است: با وجود تعدد شرکت های طراحی سایت فعال در حوزه ی وب و اپلیکشن چطور بهترین شرکت طراحی سایت را پیدا کنم؟! کدام شرکت نرم‌افزاری و طراحی سایت معتبرتر است؟!

انتخاب شرکتی که بتوان خدمات حرفه ای و باکیفیتی را از آن دریافت کرد کار مشکلی است. بنابراین باید در انتخاب آن دقت بیشتری داشت. در این مقاله سعی داریم نکات مهمی که در انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت به شما کمک می‌کند ارائه دهیم.

ارتباط با سرپرستان تیم طراحی سایت

یکی از نکاتی که در انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت باید به آن توجه داشت وجود صفحه ی تماس با ما و ارتباط با ما در وب سایت است. چرا که در این صفحات اطلاعات کاملی از نحوه ی برقراری ارتباط کاربران اعم از تلفن، ایمیل، آدرس شرکت و آدرس شبکه های اجتماعی وجود دارد.

در صفحه ی درباره ی ما اطلاعات کاملی در مورد شرکت طراحی سایت و روزمه آنها در اختیار شما قرار داده می شود. کافی است با آنها تماس بگیرید و با مشاوران یا مدیران آنها در راستای اهداف و نیاز های خود صحبت کنید.

پاسخگو بودن و اطلاعات به روز آنها به منزله احترام به مشتری و اعتماد به آنها است ولی این موضوع به تنهایی کافی نیست و باید به نکات دیگری برای انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت نیز توجه داشت.

بررسی رزومه و نمونه کارهای شرکت طراحی سایت

داشتن رزومه قوی و حرفه ای یکی دیگر از مهم ترین نکات در انتخاب شرکت طراحی سایت قابل اعتماد است. زیرا سطح توانایی و دانش آنها در انجام پروژه ها و ارتباط موثر آنها با مشتریان را نشان می دهد. بنابراین یکی از راه های شناخت عملکرد و توانایی شرکت طراحی سایت مورد نظر بررسی دقیق سوابق کاری گذشته آنهاست. به همین منظور قبل از سفارش طراحی سایت ، تحقیقات و بررسی های لازم در این مورد را انجام دهید و بعد تصمیم بگیرید.

معمولا شرکت های طراحی سایت در وب سایت خود قسمتی تحت عنوان نمونه کارها در معرض دید کاربران خود قرار می‌دهند تا با تنوع کارها و دانش به روزشان آشنا شوید.

نکته ی مهم دیگر در این بررسی این است که تعدد نمونه کارها و زیبایی آنها صرفا نشان دهنده ی حرفه ای بودن آنها نیست، برعکس ممکن است نشان دهنده‌ی استفاده از قالب های آماده زیبا ولی بی‌کیفیت باشد. بسیاری از شرکت های طراحی سایت رزومه های طولانی دارند ولی به درستی نمی توانند نیاز های کاربران خود را برآورده کنند. پس از بررسی رزومه به تعداد نمونه کارها اکتفا نکنید بلکه به کیفیت پروژه های تکمیلی توسط شرکت طراحی سایت مورد نظرتان توجه ویژه ای داشته باشید.

بررسی کیفیت نمونه کارها

ممکن است برایتان سوال باشد که چطور کیفیت نمونه سایتهای آنها را بررسی کنیم!؟

فاکتور های زیادی در این مسئله دخیل هستند، از جمله آنلاین بودن نمونه کارها، طراحی اختصاصی (UI) بنا به نیاز و سلیقه مشتری، تماس با وب سایت و پرس و جو در مورد نحوه پشتیبانی گرفتن از شرکت طراحی سایتی که به آن سفارش داده اند. و همچنین زبان برنامه نویسی، سرعت بارگذاری وب سایت، امنیت وب سایت در برابر هک، سئو سایت و آنلاین بودن وب سایت طراحی شده ای که در نمونه کار ها عنوان شده است بسیار مهم است. زیرا راه شما را برای بررسی دقیق تر و انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت باز تر می کند. میتوانید به راحتی با آنها تماس بگیرید و از نحوه ی خدمات دهی شرکت مورد نظرتان، نحوه پشتیبانی و نحوه ی برخورد آنها با مشتریان اطلاعات لازم را به دست آورید.

بررسی ثبت بودن شرکت و داشتن مجوز های مربوطه

با توجه به فراوانی سایت هایی که ادعا دارند طراحی سایت انجام میدهند، حرفه ای بودن و قانونی بودن شرکت یکی از نکاتی است که باید در مورد آن تحقیق کنید. بسیاری از افراد به صورت شخصی اقدام به طراحی سایت می‌کند، حال آنکه یک نفر به تنهایی نمی‌تواند کار یک تیم را انجام دهد. بهترین شرکت طراحی سایت در حوزه ی طراحی سایت به صورت تیمی کار می کند و هر شخص مسئول بخشی از طراحی و توسعه وب سایت می شود.

توسعه ظاهر سایت تخت نظر متخصصان فرانت و بخش مربوط به بک اند یا باطن سایت تحت نظر متخصصان و توسعه دهندگان وب و پایگاه داده انجام خواهد شد. به همین علت یک شخص نمی‌تواند به درستی کار یک تیم را انجام دهد و یا در صورت داشتن چنین توانایی زمان بیشتری برای تحویل پروژه صرف خواهد شد. بنابراین باید دقت داشته باشید که شرکت طراحی سایت مورد نظرتان از نظر حقوقی ثبت شده باشد. و دارای تیم حرفه ای برای طراحی و توسعه وب سایت باشد.

همچنین می توانید به صورت حضوری برای دریافت مشاوره به دفاتر آنها مراجعه کنید و از نزدیک با تیم و نحوه ی کار آنها آشنا شوید. ثبت بودن شرکت طراحی سایت از نظر حقوقی بسیار مهم است چرا که در صورت بروز مشکل در روند پروژه راحت تر می توانید از طریق قضایی پیگیری کنید.

از دیگر مزایای شرکت های فناوری در حوزه ی طراحی سایت و اپلیکیشن نسبت به طراحان و توسعه دهندگان شخصی، این است که شما نیاز به صرف زمان برای جستجو ی افراد مختلف در زمینه طراحی سایت ، سئو و تولید محتوا ندارید. معمولا شرکت طراحی سایت تیم یا تیم های برای سئو و تولید محتوا دارند که شما میتوانید به راحتی از آنها درخواست نمونه پروژه سئو را داشته باشی و کار تولید محتوا و بهینه سازی سایت تان را به آنها بسپارید.

سئو در رشد کسب و کار بسیار تاثیر گذار است چرا که داشتن یک وب سایت برای کسب و کار کافی نیست، حضور وب سایت شما در بالاترین نتایج جستجوی افراد برای بهتر دیده شدن، دسترسی بیشتر و رونق کسب و کار لازم است زیرا افراد معمولا برای جستجوهای خود معمولا از نتایج صفحه اول استفاده می‌کنند. پس سئو و بهینه سازی سایت را دست کم نگیرید. شرکت طراحی سایت ویرامند می تواند خدمات باکیفیت و حرفه ای را در زمینه سئو و تولید محتوا و طراحی سایت و اپلیکیشن به شما ارائه دهد.

مقالات نوشته شده در وب سایت شرکت طراحی سایت

بخش وبلاگ سایت شرکت طراح سایت میتواند دید شما را نسبت به کارکرد و نگرش و سطح دانش و اطلاعات آنها بازتر کند. مقالاتی که در این بخش منتشر می شود نباید کپی از سایت های دیگر باشد در واقع اگر شرکت طراح وقت کافی برای تولید محتوا جامع و کاربردی داشته باشد نشان دهنده ی اهمیت آنها نسبت به کسب اطلاعات و تکنولوژی های جدید می باشد.

پشتیبانی

پشتیبانی سایت مانند اهمیت سلامتی بدن برای شماست. پشتیبانی سایت توسط شرکت طراحی سایت همانند سلامتی برای بدن، برای سایت و کسب و کارتان لازم است. سایت باید به طور مداوم و پیوسته پشتیبانی شود تا مشکلات فنی و امنیتی احتمالی برطرف شود و همیشه به روز باشد.

لازم است قبل از بستن قرارداد با شرکت طراحی سایت حتما در مورد پشتیبانی آنها سوال کنید. پشتیبانی به دو دسته پشتیبانی محتوایی و پشتیبانی فنی تقسیم می‌شود. پشتیبانی فنی شامل مواردی است که مستقیما با طراحی و توسعه سایت ارتباط دارد.

در قرارداد های طراحی و توسعه وب سایت شرکت طراحی سایت معمولا پشتیبانی فنی سایت شمارا تا زمان مشخص که در قرارداد ذکر خواهد شد، به عهده میگیرد. توجه داشته باشید که در قراردادها حتما پشتیبانی را از شرکت مربوطه بخواهید. در صورتی که تولید محتوا و سئوی سایتتان را نیز به آنها سپرده اید وظیفه پشتیبانی محتوایی نیز به آنها محول می شود. در غیر این صورت شرکت فقط پشتیبانی فنی را انجام می دهد.

هزینه و تعرفه های طراحی سایت

هزینه های طراحی سایت بسته به نوع سایت مورد نظر شما متفاوت است. به وفور دیده می شود تبلیغاتی که بیانگر طراحی سایت با کمترین هزینه برای شماست. باید بدانید وب سایتی که با ناچیزترین قیمت طراحی می شود ممکن است مشکلات زیادی از نظر امنیت و کد نویسی داشته باشد. فرض کنید شما سایت فروشگاهی دارید اگر در قسمت درگاه پرداخت مشکل داشته باشد و اطلاعات کاربر شما به دست افراد سود جو بیافتد کاربران شما اعتمادیان را نسبت به سایت شما از دست می دهند. بنابراین در زمان سفارش سایت به شرکت طراح امکاناتی را که در اختیار شما قرار میدهد بررسی کنید و نسبت به قیمت مقایسه کنید.

اینکه شرکت طراح بخواهد قیمت بالایی را به بهانه اختصاصی و حرفه ای بودن نیز کاری غیر حرفه ای است. بنابراین میتوانید با مقایسه قیمت و امکانات و نوع سیستم مدیریت محتوا برای طراحی سایت چند شرکت معتبر، بهترین شرکت طراحی سایت را انتخاب کنید. این اطمینان را داشته باشید که قیمت طراحی سایت شرکت ویرامند معقول و متناسب با امکاناتی است که شما درخواست می کنید.

ویرامند بهترین شرکت طراحی سایت و طراحی فروشگاه اینترنتی و سئو بهینه سازی در ایران است. شما میتوانید از مشاوره رایگان کارشناسان خبره ویرامند استفاده کنید تا با خیال راحت طراحی سایت خود را به بهترین شرکت طراحی سایت بسپارید. 

مقاله زیر میتواند برای شما مفید باشد.

طراحی سایت در بروجرد

طراحی سایت چند زبانه

ضرورت داشتن سایت برای کسب و کارها

نظرات : (0)